Sapanca Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, ilçede ikamet eden yaşlılar Havuz Kafe’de düzenlenen programda bir araya geldi.
Evde Kişisel Bakım Hizmeti ve Hasta Nakil Desteği hizmetlerinden faydalanan vatandaşların katıldığı programda, bazı vatandaşların yaklaşık iki buçuk yıldır ilk kez evlerinden çıktığı öğrenildi. Belediye ekipleri tarafından evlerinden alınan vatandaşlar, program sonunda tekrar evlerine güvenli şekilde ulaştırıldı. Günlük yaşamlarını evlerinde geçirmek zorunda kalan yaşlı vatandaşlar, düzenlenen etkinlik sayesinde hem farklı bir ortamda vakit geçirme hem de yaşıtlarıyla bir araya gelerek sohbet etme fırsatı buldu.
Samimi sohbetlerin gerçekleştirildiği buluşmada yaşlı vatandaşlar hem sosyalleşme imkânı buldu hem de keyifli vakit geçirdi. Misafirleriyle yakından ilgilenen Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, programa katılarak büyükleriyle sohbet etti, onların talep ve önerilerini dinledi. Program sonunda Belediye Başkan Yardımcısı Yılmaz Metin ve Sosyal Yardım İşleri Müdürü Numan Balkaya tarafından katılımcılara çeşitli hediyeler takdim edildi.
Onların duası ve yüzündeki gülümseme bizim en büyük kazancımızdır
Başkan Şahin, yaptığı konuşmada, “Bugün burada gördüğümüz tebessüm ve mutluluk her şeyden daha kıymetli. Aramızda uzun zamandır evinden çıkamayan büyüklerimiz var. Onların yeniden hayata karışmasına, dostlarıyla bir araya gelmesine vesile olmak bizim için de büyük mutluluk. Çünkü bizler, geçmişiyle güçlü bir aileyiz. Büyüklerimizin yalnız olmadığını hissettirmek ve hayatlarına dokunabilmek en önemli sorumluluklarımızdan biri. Onların duası ve yüzündeki gülümseme bizim en büyük kazancımızdır. Yaş almış büyüklerimizin yaşamlarını kolaylaştıracak, kendilerini değerli hissettirecek her çalışmanın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Sapanca Belediyesi yetkilileri, yaşlı vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik bu tarz programların yaz boyunca devam edeceğini belirtti.
Eğitim ve Mesleki Geçmişi
1987 yılında doğan Nihat Arda Şahin, Sakarya Üniversitesi Jeofizik Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. Mühendislik alanındaki akademik altyapısını uzmanlaşarak tamamlayan Şahin, çeşitli projelerde aktif görev almış ve bölgesel kalkınmaya katkı sağlamıştır.
Profesyonel Çalışmalar ve Turizm Alanındaki Faaliyetleri
Kurucusu olduğu firma ile Sakarya’da mühendislik hizmetleri sunan Şahin, 10 yılı aşkın süredir sektörde faaliyet göstermektedir. Aynı zamanda turizm alanında da aktif rol alarak Sapanca’nın cazibe merkezi olmasına katkıda bulunmaktadır.
Siyasi Kariyer ve Vizyonu
Siyasi hayatına Sapanca Belediyesi Meclis Üyesi olarak başlayan Şahin, genç ve dinamik vizyonuyla ilçenin sürdürülebilir gelişimi için projeler geliştirmektedir. Eğitimden turizme, altyapıdan sosyal belediyeciliğe kadar birçok alanda Sapanca’nın geleceğini şekillendirmeye devam etmektedir.